Check out at least the first and last of these and lemme know how stoned you thi…


Check out at least the first and last of these and lemme know how stoned you think I am from my lil weed doohickey-mabob from @pot.astronaut ๐Ÿ˜‚๐Ÿ•บ๐Ÿผ๐ŸŒฟ alrighty shawdyโ€™s and shawdoโ€™s (possessive form and all) bout to go film this second @neyo video like a hiiiiiighAmyPie ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

This Post Has 24 Comments

  1. adal_heathen79

    cutest ever see

  2. shawnnagleworks1

    OMG I love you

  3. kapykoo888

    That a bikini๐Ÿคค i love it

  4. puto_132

    Damn baby you are so Fuckin sexy you look like a fun person to be with ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜˜

  5. bank7652

    U are so funny and beautiful and sexy. Keep posting I’m loving it

  6. bigchoc24

    Come to Cashville next time

  7. kxngn9ne

    Loving the song choices

  8. cheflayon

    I would like to cook for you. ๐Ÿ’‹

  9. gesg_91818

    Damn thick for days are you sure your not a Latina if not God as blessed you big time @theallamericanbadgirl ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜

  10. k_mackastein

    Wen u coming back 2 Memphis darling ????

  11. peteyclh

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ 1Straight Character ๐Ÿ”ฅ

  12. ysrkbck17

    ๐Ÿ’ซ๐ŸŒ 

  13. manuel.reyes1974.mr

    Me fascina su bello rostro,y hermoso cuerpo,todo me gusta de ud.๐Ÿ˜๐Ÿ‘๐Ÿ™Œ

  14. capone917

    Ur hair ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜

  15. ebadiabolfazl63

    ๐Ÿ‘ป๐Ÿ”ฅ

  16. artisticallyinclined

    that’s the BOMB

  17. artisticallyinclined

    you’re hilariously retarded #LOL

  18. diamondnewmen

    ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜

  19. marco.belluccio.5

    Bikini๐Ÿ˜™๐Ÿ˜™๐Ÿ˜™๐Ÿ˜™๐Ÿ˜™๐Ÿ˜™

  20. tivonabrooklyndaddy

    @richardenos

  21. mohsen1994_john

    Wooow wooooow wooooooooooooooooooooooooooooooow

  22. tbello72

    I’ve been looking at all your pics and videos for a hour now and I’m late for work…damn your fine…smmfh…gotta take a break..lol

  23. saeid.ghanbare

    Hickettisverysexyโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ

  24. richiej.moreno

    I want to marry you

Leave a Reply